کفش Go FlyEase نایکی با ویژگی خاص برای ناتوانی جسمی رونمایی شد – زومیت

شرکت نایکی در سال 1964 ابتدا با نام Blue Ribbon Sports پایه گذاری شد و سپس در سال 1971 به نایکی تغییر نام داد. Sports Band در فروشگاهها عرضه شد. نایک به تازگی کفشهای کریکتی با نام Air Zoom Yorker عرضه کرده است که طوری طراحی شده که ۳۰ درصد سبکتر از رقباست. طبق شروط این لایحه، بیورتون به طور خاص به مدت ۳۵ سال از افزودن اجباری زمین تحت اشغال نایک و پوشاک ورزشی کلمبیا در واشنگتن کانتی منع شد، در حالی که صنایع علمی Electro وTektronix به مدت ۳۰ سال همین محافظت را دریافت کردند. یک پروژه که از طریق دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل انجام شد، دریافت که کارگران کارخانجات کفش در تایلند در معرض ایزوسیاناتهای سمی و مواد شیمیایی دیگر بودند. مقوله ایی که سبب متفاوت شدن EPIC REACT NIKE با دیگر محصولات شد، به کار رفتن فوم در زیر کفش است.

به عنوان دستگاهی برای سنجش میزان فعالیت، سرعت و مسافت راه رفتن و یا دویدن را محاسبه و اطلاعات آن را ذخیره کند. اولین بار به خاطر «صبح بعد» بود، نگاهی طنزآمیز به آنچه یک دونده ممکن بود در صورت وقوع پیشبینی شوم مربوط به Y۲K problem در صبح اول ژانویهی ۲۰۰۰ با آن مواجه شود. برای مثال، سری Nike Air Sniper یک ابتکار جالب در طراحی کفش هایش به کار برده (یک کیسه هوای بالشتک مانند را در کف کفش تعبیه کرده است) که به طور قابل توجهی خطر آسیب دیدگی را به کف پا را کاهش میدهد. کمپانی نایک در اوایل شروع به کار سیاست خود را بر روی تولید کفش هایی با قیمت پایین گذاشت زیرا در آن دوران کمپانی آدیداس یکی از اصلی ترین رقیب های نایک بود که با ثروت عظیمی که داشت نایک نمی توانست با آن رقابت کنند.

سال بعد این آژانس اولین «تبلیغ برند» با نام «خط پایانی وجود ندارد» را برای نایک تهیه کرد که در آن محصول نایک نمایش داده میشد. Kennedy همچنان آژانس تبلیغاتی اصلی نایک باقی میماند. در سال ۱۹۷۶ این شرکت جان براون و شرکا را که در سیاتل مستقر بودند، به عنوان اولین آژانس تبلیغاتی خود استخدام کرد. در طول دههی ۱۹۸۰ نایک خط تولید خود را گسترش داد تا ورزشها و مناطق مختلف جهان را پوشش دهد. در ۱۹ دسامبر ۲۰۱۳ سود فصلی شرکت نایک به خاطر افزایش ۱۳ درصدی سفارشات جهانی خرید برای تحویل تا ماه آوریل، افزایش یافت. در سال ۱۹۶۷ به خاطر افزایش سریع فروش، BRSفعالیتهای خردهفروشی و توزیع خود را در ساحل شرقی در ولسلی ماساچوست گسترش داد. تا سال ۱۹۸۰ نایک در بازار کفش ورزشی ایالت متحده سهم بازار ۵۰ درصدی به دست آورده بود و این شرکت در دسامبر همان سال سهام خود را عرضه کرد.

این شهر تلاش کرد تا به زور دفاتر نایک را اضافه کند که به دادخواهی نایک و لابی کردن این شرکت منتهی شد که درنهایت به لایحهی ۸۸۷ سنا در سال ۲۰۰۵ ختم شد. در صورتی كه تشخیص داده شود فعالیت های یك كاربر بر خلاف قوانین یا مصالح وبسایت بوده و هدف های تخریبی خاصی را دنبال میكند، حساب کاربر مسدود خواهد شد. کتانی NIKE AIR دارای بالشتک ها یا کوسن های نرم و انعطاف پذیر بوده تا پای شما در مسافت های بلند مدت، خسته نشود. این محصول مسافت پیمودهشده و کالری صرفشده را ثبت میکند، زمان را نگه میدارد و برنامهی آنلاین جدیدی به دوندگان ارائه میکند. در این محصول نیز از فناوری فلای نیت به کار رفته که جدید ترین فناوری نایک در تولید کفش های مخصوص رانینگ های مسافت بلند است. کفشی یکپارچه که در ساخت آن از نخ های محکم تولید شده و چون منافذ خوبی در کفش تعبیه شده ، لذا تعرق پا به خوبی انجام می شود و گزینه خوبی برای رانینیگ های بلند مدت است.