کفش نایک – خرید و قیمت کتونی نایک اصل – اسپرت برند

طراحی های به روز نایک باعث شده تا محبوبیت کتانی هایی مثل : Kobe IVPROTRO, Air Zoom, SB Team, Air Force روبه افزایش برسند و به همین خاطر طرح های مدرن جایگاهی ویژه برای این کمپانی دارد. استفاده از کمپین های تبلیغاتی گسترده در سراسر دنیا و مسابقات حرفه ای، برند نایک را در جایگاهی ویژه قرار داده. نایک برای محبوب کردن محصولاتش از جمله کفش و کتانی در رشته های مختلف از تبلیغاتی گوناگون بهره برده. وسعت نایک امروزه به بیش از 45 هزار کارمند و مجموع گردش مالی این برند در سال 2012، 240 میلیارد دلار برآورد شد. پشتکار بورمن همراه نایت باعث شد تا کمپانی به ثبات برسد و برنامه های توسعه در کم ترین زمان ممکن اجرایی بشوند. زمانی که دونده آمریکایی به نام کنی مور با استفاده کفش تایگر در مسابقات شرکت نمود اما به دلیل طراحی نامناسب نه تنها موفق کسب مدال نشد بلکه صدمه هم دید و درست در همین موقعیت، بورمن طراحی کتونی را مورد واکاوی قرار داد تا سرانجام کتونی ورزشی تایگر کورتز به تولید برسد.

در واقع مشتری با هر بودجه ای می تواند کفش نایک و کتانی مورد نظرش را خریداری کند. طراحی کورتز توسط بورمن به دلیل سبکی و نرم بودن مورد توجه قرار گرفت. با دقت هرچه بیشتر روی الگوهای طراحی، کم کم بورمن دست به کار شد تا اولین محصول کاملا دست ساز برند به بازار عرضه بشود.. این موفقیت باعث شد تا بورمن با تمام قدرت مسیر پیش رو را جدی گرفته و برای گسترش کسب و کار با شرکت های پورتلندی وارد مذاکره شود. بورمن و نایت در ادامه مسیر همین روند رو پیش گرفتند تا سال 1972 که کتونی ورزشی جدیدی با نام شکل ماه تولید شد. دغدغه هر مشتری پیداکردن لوازم اورجیناله برای برندیست که مدنظر دارد، این حساسیت به جاست چراکه باعث بیشتر شدن اعتماد مشتری به برند و دادن اعتباری دو چندان به برند است دربازار امروزی هرچه یک برند محبوب تر بشود، کالاهای تقلبی با نام همین برند هم تولید خواهند شد.

درآن موقع بیشتر شرکت های صنعت کفش سازی آمریکا علاقه ای با تولید کفش های ورزشی نداشتند و بیشتر تمرکزشان بر روی تولید کفش بود به همین خاطر بورمن این نکته را در نامه هایش ذکر کند تا بتواند کمک هزینه ای برای توسعه به دست بیاورد. دو سال بعداز تولید این کتونی ورزشی نوبت مدل توسعه داده شده بود. با افزایش روز افزون محصولات نایک، این برند هرساله مدل های جدید با قابلیت های جدیدی به بازار عرضه می¬کند. پیش تر بورمن به همراه نایت، کفش های وارداتی از ژاپن را دربازار آمریکا عرضه می کردند. از تولید کفش نایک تا کتانی، همواره با انواع فناوری به بازار عرضه می شود.

جعبه های اصل همیشه خوش ساختند و همیشه همراه محصول عرضه می شوند. همیشه در جعبه های کفش نایک، شماره ساخت حک شده است. از تولید اولین کتانی تا کفش های مختلف باعث شده تا کمپانی نایک همیشه به بهتر شدن محصولات اهمیت ویژه ای قائل شد. مدل Waffle Trainar با تغییراتی جزیی در کفی به بازار عرضه شد. کفش نایک در بیش از 130 کشور دنیا عرضه می شود و هرساله مدل های جدید در قفسه های فروشگاه قرار می گیرند. کفش نایک به همراه کتانی های ورزشی از به کارگیری الیاف های سبک تا طرح های جدید تولید و ساخته می شوند. تنوع محصولات کتانی آنقدر بالاست که سبک و سیاق های مختلف رو پوشش می¬دهد و به همین جهت باعث محبوبیت بالای این رده از محصولات بشود. استفاده به روز از فناوری، باعث شده تا مشتری بتواند متوجه تفاوت محصولات به روز با محصولات پیشین بشود. پایدار بودن به اصول سبکی و بادوام بودن باعث شده تا کفش¬های نایک، الگویی برای دیگر تولید کننده های کفش در دنیا شود.