نایک NIKE – [کفش و کتانی نایک ]+حراج✔️ – چارسونِت

نیمار فوتبالیست اهل برزیل و عضو باشگاه فوتبال بارسلونای اسپانیا است که پیش از این چندین بار چهرهی تبلیغاتی نایک بود. حدود یک سال پیش بود که این کفشها معرفی شد و امروز با قیمت ۷۲۰ دلار در ایالات متحده عرضه شده است. آدیداس در حال حاضر بر اساس یک برنامه ی استراتژیک کار می کند که ” سال جدید را بساز ” نام دارد و تا سال 2020 ادامه خواهد داشت. این شرکت در سال 1978 به Nike تغییر نام داد و دو سال بعد به بورس عرضه شد. تکنولوژی Nike zoom: این تکنولوژی بالشتک سازی در ابتداTensile Air نام دارد که بخشی از خانواده ی نایک ایر می باشد.

نایکی کفشی با نام Go FlyEase معرفی کرده است که برای پوشیدن آن هیچ نیازی به دست ندارید. فرهنگسازمانی مسموم شرکت نایک نهتنها به کارمندان زن این شرکت آسیب رسانده، بلکه به دلسردی مشتریان منجر شده و سودآوری این شرکت را با ریسک بزرگی روبرو کرده است. با زومیت همراه باشید. اگر در پنجه یا پاشنه احساس تنگی می کنید ممکن است احتیاج به کفش پهن داشته باشید. آدیداس و نایکی را باید دو غول اصلی تولیدکنندهی لوازم ورزشی در رشتهی فوتبال خواند. مربیان مردانه ما از لوازم اصلی خیابان تا کفش های ورزشی سطح بعدی ، نمادین هستند. از پیشینه ی درخشان کیفیت کفش های فوتبال اش که بگذریم، به رنگ بندی های متنوع، قالب های دقیق و استاندارد، رویه های مقاوم در برابر آب و های خاص، سایز بندی های متفاوت و قیمت گذاری های بصرفه اش باید پرداخت که همیشه خریداران اش را شگفت زده کرده است!

کفش Adapt BB محصول شرکت نایک، امکانات گستردهای برای ورزشکاران حرفهای دارد و در عین حال دورنمایی از آیندهی این نوع کفش را نشان میدهد. البته محصولات این برند تنها به ورزشکاران حرفهای مرد تعلق ندارد و مردم عادی نیز میتوانند برای پیادهروی و استفاده روزمره از آنها استفاده کنند. تنها دو دلیل برای پایین بودن غیر عادی کفش نایک وجود دارد: یا واقعا جعلی ست و یا دست دوم یا خراب است. انعطاف عالی : وجود زیره (از جنس لاستیک با دوام و منعطف) و رویه پارچه مشبک یا نایلونی سبب می شود انعطاف کفش بالا رود و به راحتی کفش کمک کند.

سبک، راحت و منعطف که سبب می شود یک کفش زیبا و خوش فرم که بر اساس آناتومی پا بانوان طراحی شده است را در اختیار داشته باشیم. فوتبال و فناوری در جام جهانی ۲۰۱۸، در بالاترین سطح تاثیرگذاری و اهمیت، پا در یک راه جدید گذاشتهاند. جام جهانی فوتبال یکی از بزرگترین فرصتها برای افزایش شهرت هرچه بیشتر برندها است. طبیعتا، نایک و آدیداس هر دو بخش بزرگی از تولیدات اولیه ی خود را در آسیا انجام می دهند، آدیداس کمی بیشتر از نایک در این منطقه تولیدات دارد. به نظر میرسد کمپانی آلمانی آدیداس برای جلب نظر بازیکنان فوتبال و طرفدارانش ابایی از بکارگیری فناوری و ایدههای نوین ندارد. این کمپانی اخیرا کفش فوتبالی را رونمایی کرده که فاقد بند بوده و در روزهای آینده توسط بازیکنان بزرگ فوتبال در مستطیل سبز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.